Wednesday, October 22, 2008

Monkey Beach Again..Staeker + a few Tomo..hehe

hahah....so sorry for keep on waiting..hehehe

Captian Ray..~ Kia kih Lao Kao Beach~heheh


Zo hami..?? our dine table..~


See our camp side.. hav chu teng eh..bo kia ak hor..heheh


LOL...sandman again..@.@


lol..."jesus" ar?? hav a grass crown.hehe


LOL..this time is ah Kua.. gerli nia...


yuppi..~ dinner time


a lot of things to eat..sandwich,fruits,salad,corn,ikan panggang..~~


after dinner..let's go brush ur teeth..like we at primary school..
crouch a row n brush ur teeth beside the longkang..


again..hheheh


"siao lang" dance wif fireworks..heheh


hahaha..like Jamaica Aunty..ehehe

childish r+..lol~

the next day's healthy breakfast..yummy!!~


our kicthen..hhahahahah

campside again..~ morning sun..~~


yii..tomos are reach..cooking our lunch..SP--E--HI!!

Pot tor yao liao..zhu hor booi..~


Zhu tiao la..luan luan luan..~hehehe

zhu tiao again..~

ko si zhu tiao la..zhu tiao mee nia..

wei..V lu zo hami??


kong kong kong..guan lai si pat eh... ohh..
guan lai lu thak kek piak pang eh..oh..~

wei..kosi zhu tiao mee ar..~hahhah paiseh la..

mee nui booi..ah V?

hmmm.eh ciak liao..hahahah


weii..lu lang tua zo hami..???
pak jit ar..ar si pang sai~~
hahahah
r+
siao liao..heheheh
for more photo plz visit tomodach.blogspot.com

13 comments:

v said...

hahhaa, omg~
hokkien post pula~

thx for sharing the photo

ray said...

recent heng ma...at penang ma sure use hokkien la..heheh

i like to share..hahha

r+

Mei Thing said...

wahahaha... until da end oso ti chu mee nia..
sien lo..

eh, where u all find da longkang eh?? hahaha..

::mt::

ev said...

ah ray ar..
dun write hokkien lar..
weli kang ko read

lazy post say lazy post la.
sumore write like:
for further photos, check tomo blog
geng!
nice photos!
all of u enjoying there while eve havin fun reading here.

ray said...

Wei..mt.. I oledi said liao ma.. I'll post the cook spagetthi eh ma.. Hehehe

Eve.. Like i said to v.. Recent heng hokkien ma.. Then i only hav this photo nia.. Mt hav more ma.. Mine 1 only use hp take.

Mei Thing said...

ya ya.. mine dc more.. at first i tot no more.. ko ti ti ask ah khim faster take photo ko.. a bo no photo post.. mana zai.. haih.. too much.. wa ka ki kang kor.. hahahaha..


::ah thing~~::

eve said...

haha
pity MT owaiz hv to carry such a heavy responsibility...kolian kolian neh

R, I wan the photo in the lift a...
pls pls pls...

ray said...

mt: wa zai lu kutlat liao.. buy u a drink when meet again..heheh

eve: okok..will send to ur mail..

r+

Mei Thing said...

ah lei.. wa kong ai ice cream d ma.. mai drink la..... long long time din eat ice cream d..
hahaha..


::ah thing:;

ray said...

weii..ah thing.. u ka sao ar..ko jiak "kekleng"...muahhahahaha

hokkien lei

Anonymous said...

ah lay, lu ho liao la hokkien!!~
kekleng~

wa giam giam "sit"(pengsan) ki ar~
hahhaa!!~
















v

Mei Thing said...

bo boon te eh.. mmm.. i think~~ next week tu eh sai chiak liao.. next week sure ok d eh.. tu ai ho d ma~~


::ah thing::

ray said...

lol...tiok bo tiok?? oledi how many next week liao..hahaha..titi next week nia..lol

let see la..next week~

r+